Op reis naar de Noordkaap - 2015 - Reisverslag uit Glanerbrug, Nederland van Johan&Lorette Bosch - WaarBenJij.nu Op reis naar de Noordkaap - 2015 - Reisverslag uit Glanerbrug, Nederland van Johan&Lorette Bosch - WaarBenJij.nu

Op reis naar de Noordkaap - 2015

Door: Lorette

Blijf op de hoogte en volg Johan&Lorette

03 Mei 2015 | Nederland, Glanerbrug

Dit jaar hebben we een reis naar de Noordkaap gepland. In zeven weken tijd willen we via Zweden en Finland naar boven en via Noorwegen weer naar beneden trekken. Onderweg hopen we de hoogtepunten te bezoeken, al is deze reis op zich al een hoogtepunt.
Vertrekdatum: 8 juni 2015. Met als eerste doel op de langste dag, 21 juni, op de Nordkapp de Middernachtzon mee te maken.
Via dit verslag hopen we jullie weer op de hoogte te houden van onze reisverhalen. De voorbereidingen zijn al in volle gang en we hebben er heel veel zin in. Reis je met ons mee?

• 05 Mei 2015 - 15:40

Marijke En John :

TUURLIJK!!!
    Wij "reizen" met jullie mee :-)!
    Dus schrijf maar veel en mooie verhalen.
    Geniet er van!
    Dikke kus, Marijke en John

• 05 Mei 2015 - 17:50

Marilene:

Heel benieuwd naar al jullie geweldige verhalen en belevingen! Heeeeeel veel plezier, en natuurlijk reizen ook wij vanaf hier met jullie mee. Xxx

• 08 Mei 2015 - 17:21

Mama:

ik reis elke dag met jullie mee, en geniet dus samen met jullie!!xxx mam